Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | A-RAL1 | ||
Čas startu | 14:25:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK IUL 14 | ||
Typ | Tulák | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2112 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 2 / 0 / 0 | 200 |
Vzlet [S / Z / D] | 14:25:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 25 | 25 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 14:32:00 | 14:32:05 | ANO | ANO | GND - 3500 | 562 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 14:34:29 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 14:39:55 | 14:39:57 | ANO | ANO | GND - 3500 | 508 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 14:43:34 | 14:43:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 476 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 14:44:41 | 14:44:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 464 | 70 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 14:49:01 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 14:56:06 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 14:58:10 | 14:57:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 818 | 28 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 15:00:43 | 15:00:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 867 | 91 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 15:04:29 | 15:04:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 682 | 49 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 15:08:51 | 15:08:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 725 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 15:12:09 | 15:12:11 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 829 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 15:14:57 | 15:15:26 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 720 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 15:17:22 | 15:17:58 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 676 | 7 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 15:22:52 | 15:23:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 483 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 15:25:13 | 15:25:40 | ANO | ANO | GND - 3500 | 500 | 34 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 15:28:02 | 15:28:06 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 662 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 15:31:48 | 15:31:43 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 879 | 100 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 15:34:00 | 15:33:41 | ANO | ANO | GND - 3500 | 692 | 58 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |